Lid worden?

Personen die lid willen worden van Voetbalvereniging Woudrichem kunnen het digitale inschrijfformulier invullen. Lid worden kan vanaf de vijfjarige leeftijd. De link naar het formulier vindt uonderaan deze pagina.

Adreswijzigingen, opzeggingen en overige wijzigingen dienen schriftelijk of per e-mail te worden doorgegeven aan de ledenadministratie:

Ledenadministratie (Jan Kamp)
Middelvaart 1C
4285 WS Woudrichem
[email protected]

• De opzeggingstermijn voor niet-spelende leden is minimaal één maand voor het einde van een kwartaal. De opzeggingstermijn voor spelende leden is minimaal één maand voor het einde van een verenigingsjaar. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Bij tussentijdse opzegging dient de contributie voor het hele lopende verenigingsjaar te worden voldaan. De voetbalvereniging heeft die verplichting namelijk ook naar de KNVB toe. Opzegging dient schriftelijk of per mail te gebeuren.

Volgens de nieuwe statuten: Na de indexatie 1-1-2021 zien de tarieven voor de contributie er als volgt uit:

·         Kabouters (nog niet spelend in JO7): € 0,00 per maand

Mini’s en pupillen t/m 12 jaar (KNVB-lid): € 9,50 per maand

·         Junioren tot 18 jaar (KNVB-lid): € 11,00 per maand

·         Senioren vanaf 18 jaar (KNVB-lid): € 14,25 per maand

·         Rustende leden met stemrecht (KNVB-lid): € 5,75 per maand

·         Rustende leden zonder stemrecht (donateur): € 5,00 per maand

Het inschrijfgeld voor spelende leden bedraagt € 10,- en is eenmalig.

Contributie voor onze spelende jeugdleden zal pas vanaf de JO7 worden geïncasseerd.
We willen u echter wel vriendelijk vragen om ook bij het aanmelden van jongere leden alvast uw IBAN in te vullen.
Er zal echter pas contributie worden geïncasseerd vanaf het moment dat het jeugdlid naar de JO7 gaat.

Indien u niet digitaal wilt of kunt inschrijven kunt u een inschrijfformulier aanvragen via [email protected].

Bij vragen en/of onduidelijkheden omtrent het inschrijven en/of inschrijfformulier kunt u kontakt opnemen met de ledenadministratie via [email protected].

Inschrijfformulier: